pembuka kata

About Me

My photo
hidup ni kekadang amat menyusahkan..tapi hanya kesabaran yang mampu memacu hidup ni kearah yang lebih indah dan sihat...so pada sape2 yang tension or bored , jom kite berbelog...haahhahahha

Monday, November 28, 2011

terkejut boboiiii

hahaahahha..mesti pelik kan ngan entry aku kali ni..
hahaha...memey aku ngah tekejut gile..
aq x sangka yang skunk ni , aku dah sampai@means aku dah SEM 6
sem terakhir tok DIPLOMA...
sekejap je kan mase belalu, macam2 yang aq dah lalui,
pahit, manis , masam , payau..
pertemuan dan perpisahan, silih berganti selama aku dah berada di sini..
dah itu la yang mematangkan aku dalam menjalani hidup ni yang penuh  dengan dugaan dan cabaran..
dan dengan pengalaman yang mendewasakan kite...
tol ark???

aku kene lebih focus sem ni, sebb aku dah  nak grad..dan aku mesti grad on time..
aku x nk tambah sem lg..
takot seyh...
so marilah kite memajukan diri ini....

STUDY SMART NOT STUDY HARD

1 comment:

nak cakap pe???