pembuka kata

About Me

My photo
hidup ni kekadang amat menyusahkan..tapi hanya kesabaran yang mampu memacu hidup ni kearah yang lebih indah dan sihat...so pada sape2 yang tension or bored , jom kite berbelog...haahhahahha

Thursday, November 24, 2011

belog aku

ramai kawan aku tanye nape aku suke bebelog, suke taip panjang2..suke buang mase..
tapi semua x paham kenape aq cipta belog nih kan...
x semua pekare kite kene ingat dalam kepale kan..
so ape gune teknologi canggih ni lau x pandai nk dipraktikkan kan..
xde la, aq ni kan student, manusia..
dan kite akan terlupe tentang beberape perkara yang telah berlaku dalam idup kite kan..
so dengan belog ni umpama diari aq yang aq gunekan tok cter tentang semua yang aq nk cter kan..
semua yang berlaku dalam idup aq, segala yang pahit dan manis..
aq rindu semua kenangn aq yang telah brlalu..
segala perasaan yang telah bercampur baur dalam idup ni ade dalam belog nih..
aq sayang belog aq...
time aq sunyi aku ceritekat belog nih,
time aq geram, marah, happy, sedih aq akan cter kat belog nih...
sebb belog ni je yang aq anggap teman sejati aq..
yang x penah merungut tentang ape yang aq mengadukan ...
kalu la belog ni boleh bercakap.
aq nk soh die beborak ngan aq..
aq  sunyi,, sepi...
idup aq skunk kosong...
aq telah banyak hilang teman..
aq banyak ilang kasih sayang..
aq telah banyak ilang kenangan..
tapi demi kehidupan ..
aq teruskan jua...
mungkin ni semua ade hikmah nye...
mungkin tuhan saje nk uji aq..
nk tengok sekuat mane iman aku..
aq pasrah...
dan aq mengharapkan..
kesudahan yang baik di kemudian hari...

No comments:

Post a Comment

nak cakap pe???