pembuka kata

About Me

My photo
hidup ni kekadang amat menyusahkan..tapi hanya kesabaran yang mampu memacu hidup ni kearah yang lebih indah dan sihat...so pada sape2 yang tension or bored , jom kite berbelog...haahhahahha

Sunday, June 2, 2013

kebabommm kebabommmm

assalamualaikum...
aku tau dah lame x hapdet dengan post baru..
selalu just hapdet post  tentang GiveAway je..
aku sedar..
hahahah..
so entry kali ni nak gtau tentang follower aku yang ke 50..
eh 50 je kot...org len dah beratus2 n ada yang dah beribu2 follower..tapi aku???

hah, blog aku, suka aku la nak hapdet..
so thank kepada follower baru blog saya
terima kasih kerana follow saya...
selamat berkenalan..
buat:



kalau saudari bace post ni saya nak ucapkan selamat datang ke blog saya yang x seberapa...

hadiah???

hurm tunggu saya ada duit lebih ye..ni dah hujung semester..hehehhe

insyallah saya akan cuba buat firat mini giveaway masa cuti semester nanti..nantikan ye..
arios...

No comments:

Post a Comment

nak cakap pe???